Kui elu on liiga põnev…

Kõige keerulisem osa suve juures on võtta end kokku ja teha blogisse oma hektilisest ja muutlikust elust kokkuvõte. Kui tekib kirjutamistuju, leian ma järsku paaniliselt, et õues päike paistab ja ilusa ilmaga toas passimine on teatavasti suisa kriminaalne. Õue ka arvutit viia ei saa, sest seal paistab päike silma ja ekraani pealt ei leia tähti üles. Vihmaseid ilmasid ei paista ka suurt kusagilt 🙂 Nii ma siis siin olen – kuu aega hiljem!

Rääkisin viimati Iirimaal käimisest ja odavlennu nippidest. Neid reisinippe on mul veel, palju ja palju, eks jõuan hiljem jagada. Aga kui keegi kergitas juba kulmu, et kuidas siis vihma ei näe, kui iga päev ju sajab – nimelt lendasin ma Iirimaalt otse Hispaaniasse, 40 kraadi kätte suvitama. Ja kes see siis arvutis olla jõuab, ise Lõuna-Euroopa päikese all.

Dublin-Madrid lennupäev oli üks mu viimase aasta lemmikuid päevasid. Nimelt minutipealt samal ajal, kui me Sandriga Dublini lennujaamas board’isime, astus oma Londoni kodust lennuki peale minu väike õde, keda ma juba üle poole aasta näinud polnud. Madridis maandudes ootas ta juba lennujaamas ja jällenägemisrõõm oli maailmatu suur!

Couchsurfisime Madridis imeilusas kesklinna katusekorteris, kus me kogu kambaga end kodusalt tundsime. Madrid oli üleüldse ootamatult mõnus linn – pealinnasid ma üldjuhul pelgan, sest need on lärmakad ja mittemidagiütlevad, ent suvine Madrid lausa õhkas rahu ja head atmosfääri. See oli ka tõeline puhkus – me põõnasime lõunani, sõime jäätist ja mureleid ning jalutasime mööda lõputuid rohelisi parke ja purskkaevusid.
Mis siin sõnadega ikka liialdada – parem lasen piltidel enda eest rääkida.

_DSC0962
…nagu ka see…
_DSC0175
…ja see

Ega seda õekese- ja Madridilõbu kauaks ei jätkunud, sest juba kolm päeva hiljem sättisime kõik end jälle teele; õde tagasi Londonisse ja meie Lõuna-Hispaaniasse. Selgus, et Andaluusia on imekaunis ja vaheldusrikas regioon, nii et Madridist lahkumise kurb läks kiiresti üle. Kõigest aga järgemööda – Andaluusiast kirjutan järgmine kord (üsna kindlalt vähem kui kuu aja pärast, heheh :)).